fbpx

20 dagen suikervrij (review)

Verlies vet én kilo’s dankzij 20 dagen suikervrij!

Is dit programma geschikt voor jou? Wij vertellen je alle ins en outs van het programma zodat je een zo goed mogelijk beeld kunt vormen over dit programma.

Wat is 20 Dagen Suikervrij?

20 Dagen Suikervrij is een echte aanrader voor iedereen die op een gezonde manier gewicht wil verliezen. Het is een programma dat je in 20 dagen leert gezond te eten zonder suikers, waardoor je onmiddellijk meer vet zal gaan verbranden en kilo’s zal verliezen. Het is een e-boek waar je onmiddellijk toegang toe krijgt, dus je kan vandaag nog starten!

 

Waarom suikervrij?

Dat suiker een dikmaker is, dat hoeven we je als het goed is niet meer te vertellen. Wat zo vervelend is aan suiker, is dat het in heel veel voedingsmiddelen voorkomt. Niet alleen in zoetigheden en lekkernijen. Het zit bovendien vaak ook verborgen in voedingsmiddelen, zodat je niet weet dat je eigenlijk suiker eet. Dit heb je vooral met voeding uit de supermarkt, zoals kant-en-klaar maaltijden en diepvriesproducten.

Hoe werkt 20 Dagen Suikervrij?

20 Dagen Suikervrij is een programma dat je gedurende 20 dagen volgt. In die 20 dagen leer je gezond te eten, aan de hand van de recepten en de uitleg die je in het e-boek vindt. Voor alle maaltijden gedurende de 20 dagen zijn er recepten te vinden, die snel en makkelijk klaar te maken zijn, en die geschikt zijn voor het hele gezin. De recepten bevatten bovendien geen gluten en geen zuivel, dus ook wie kampt met deze allergieën kan het programma gewoon volgen.

Voor wie is 20 Dagen Suikervrij geschikt?

20 Dagen Suikervrij is speciaal bestemd voor vrouwen van 40 jaar of ouder, en voor vrouwen in de overgang. Ben jij een vrouw van 40 jaar of ouder die het diëten meer dan beu is? Wil je blijvend gewicht verliezen op een gezonde manier, zonder jojo-effect en zonder honger gevoel? Dan is 20 Dagen Suikervrij beslist iets voor jou! Bovendien zijn de recepten geschikt voor alle leden van het gezin, dus je hoeft niet voor jezelf een apart potje te koken.

Bekijk ook het artikel: Slank door de Overgang

Waarom is suiker zo slecht voor mij?

Suiker is lekker en geeft veel smaak, maar is erg slecht voor de gezondheid. Suiker zit in bijna alle voedingsproducten, vooral voorverpakte producten uit de supermarkt. Daar zijn ze soms zelfs verdoezeld omdat ze op het etiket niet vermeld staan als ‘suiker’, maar onder een andere, wetenschappelijke naam. Je weet dus niet dat er in het product dat je koopt, eigenlijk suiker zit. Dat maakt het ook zo lastig om bij te houden hoeveel suiker je eet.

Als je suiker eet stijgt je bloedsuikerspiegel. Hierdoor gaat je alvleesklier aan de slag om insuline aan te maken om er vervolgens voor te zorgen dat je glucose gehalte, ook wel bloedsuikerspiegel genaamd, op een evenwichtig niveau te houden. Als je veel suiker eet, maakt je lichaam veel insuline aan. Die insuline zorgt er op den duur voor dat je je slap en futloos gaat voelen, waardoor je opnieuw zin krijgt in energierijk eten. Suikers dus!

Daarnaast zorgt insuline er ook voor dat je lichaam geen vet verbrandt zodra je lever en spieren verzadigd zijn. Kort door de bocht: als je suiker eet, verbrand je geen vet. Het overtollige glucose wordt namelijk opgeslagen als vet. De vetverbranding wordt geregeld door een ander hormoon, glucagon. Maar als er teveel insuline aanwezig is, zal dit de bovenhand krijgen, en zal de glucagon niet meer werken.

En dan zijn er ook nog koolhydraten

Koolhydraten, vooral de snelle koolhydraten zoals pasta en witbrood worden in je lichaam omgezet naar glucose. Dit is eigenlijk ook suiker. Het zijn dus niet alleen zoetigheden die een probleem zijn. Koolhydraten zorgen er ook voor dat je bloedsuikerspiegel stijgt. Telkens wanneer je zo een piek in je bloedsuiker hebt gehad, daalt deze weer snel waardoor je je slap en futloos voelt en weer zin krijgt in meer eten.

Waarom is een klassiek dieet zo moeilijk?

Als je bloedsuikerspiegel laag is, krijg je zin om te eten. Dit komt vaak voor bij een klassiek dieet, omdat je dan alle zoetigheden moet mijden. Als je dan toch eens iets snoept, piekt je bloedsuikerspiegel en zakt die nadien in elkaar, waarna je opnieuw zin krijgt om te eten.

Waarom is 20 Dagen Suikervrij anders?

Met 20 Dagen Suikervrij leer je je bloedsuikerspiegel stabiel te houden. Dit doe je door enkel natuurlijke en onbewerkte voeding te eten. Je vermijdt een hoge insulineproductie door suikers en snelle koolhydraten in je voeding te beperken. Dat is goed omdat een hoge insulineproductie de stofwisseling verstoort. Door de insuline in het bloed, zal het lichaam geen vet verbranden maar vet opslaan.

Met een stabiele bloedsuikerspiegel zorg je voor een gezond evenwicht tussen de hormonen insuline en glucagon, waardoor je kilo’s zal verliezen zonder een hongergevoel.

Wat kun je verwachten van 20 Dagen Suikervrij?

Met 20 Dagen Suikervrij krijg je 20 dagen lang recepten die je kunt bereiden volgens een voor jou samengesteld dagmenu. Het programma houdt speciaal rekening met vrouwen die in de overgang zijn. Dit wil zeggen dat:

  • Je geen pikante recepten zal tegenkomen, omdat die opvliegers aanwakkeren;
  • Je de eenvoudige en snelle recepten kan klaarmaken voor het hele gezin. Je hoeft niet apart te koken;
  • Je kan aansluiten bij een community zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen en je je ervaringen kan delen.

In 20 Dagen Suikervrij vind je enkel gevarieerde, lekkere en gezonde recepten. Je ontvangt een dagschema met alle recepten per dag. Enkele voorbeelden van recepten zijn :

  • Wortel muffins;
  • Appel kokossmoothie;
  • Kalkoen en pastinaak mix;
  • Kip salade met appel;
  • Ovenschotel met kip, tomaat en sla.

 

Wie is de auteur van 20 Dagen Suikervrij?

Ria Kamelle is de auteur van ’20 dagen suikervrij’. Ze heeft eerder al de e-boeken ‘Slank door de overgang’ en ‘Overwin je overgang’ geschreven. Ria is overgangsconsulente en helpt zo vrouwen met allerlei klachten die gelinkt zijn aan de overgang. Overgewicht is daar één van. Veel vrouwen krijgen tijdens de overgang plots te maken met buikvet. Dit komt door de veranderingen in je hormonen. Je kan er dus mee geconfronteerd worden, ook al heb je je voedingspatroon niet veranderd.

Dankzij Ria Kamelle kan je met 20 Dagen Suikervrij een nieuwe voedingswijze aanleren, die gezond is en uiterst geschikt voor tijdens de overgang. Je zal je buikvet verliezen, zonder hongergevoel. Ria weet ook dat het vooral tijdens de overgang is dat de klassieke diëten niet blijken te werken. Dat komt omdat de veranderingen tijdens de overgang hormonaal bepaald zijn. 20 Dagen Suikervrij kan hier een oplossing bieden, omdat het specifiek op maat geschreven is voor vrouwen in de overgang.

Gebruikers ervaringen over 20 Dagen Suikervrij

“Met 20 Dagen Suikervrij heb je geen pillen of dure shakes nodig. Ik heb ook geen abonnement bij een afslankinstituut moeten nemen. Het is helemaal niet duur en toch ben ik vele kilo’s kwijtgeraakt.”

“Een klassiek dieet is zo streng. Ik kan dat moeilijk volhouden, want ik eet graag zoete dingen. 20 Dagen Suikervrij heeft een andere aanpak en dat kan ik makkelijker volhouden.”

“Mijn leven is zo druk. Ik heb een baan, een gezin met 3 kinderen, een huishouden en een sociaal leven. Ik at vroeger al eens maaltijden uit de supermarkt, omdat dat makkelijk is. Dankzij 20 Dagen Suikervrij kook ik nu elke dag vers. Snel en toch gezond, en voor het hele gezin.”

Wat krijg je als je 20 Dagen Suikervrij koopt?

Als je 20 Dagen Suikervrij bestelt via de website www.20dagensuikervrij.nl krijg je onmiddellijk toegang tot het online afslankplan. Voor slechts € 49,00 krijg je :

  • het digitale receptenboek “20 Dagen Suikervrij”;
  • een uitgebreide startersgids in kleur; de extra receptenboeken “10 suikervrije lekkernijen” en “10 suikervrije dranken”;
  • handige boodschappenlijstjes.

Om te zorgen dat je het programma makkelijk volhoudt, ontvang je:

  • motivatie e-mails;
  • toegang tot de facebook community (besloten groep);
  • levenslang updates;
  • een extra receptenboek met 50 recepten die in 15 minuten klaar te maken zijn.

Bestel nu en beleef vandaag nog plezier aan 20 Dagen Suikervrij!

Wat zijn de voor- en nadelen van 20 Dagen Suikervrij?

De voordelen van 20 Dagen Suikervrij zijn :

Voordelen
  • Dankzij de stap voor stap uitleg is het programma makkelijk te volgen;
  • Je krijgt veel achtergrondinformatie;
  • Je bloedsuikerspiegel blijft stabiel, waardoor je makkelijker kilo’s verliest;
  • Je ziet na 20 dagen al resultaat;
  • De recepten zijn makkelijk en voor het hele gezin geschikt;
  • Het programma geeft veel achtergrondinformatie over suikers en koolhydraten;
  • Het is niet duur;
  • Het is 100% natuurlijk;
  • Het helpt de overgangsklachten verminderen.

De nadelen van 20 Dagen Suikervrij zijn:

Nadelen
  • Er zijn weinig andere gebruikers ervaringen te vinden over het 20 Dagen Suikervrij programma;
  • Het doen van boodschappen vergt extra aandacht.

 

Is 20 Dagen Suikervrij de moeite waard?

20 Dagen Suikervrij is zeker de moeite waard! In slechts 20 dagen leer je op een makkelijke manier gezond eten waar je slanker van wordt. Je kan de recepten klaarmaken voor het hele gezin, dus je hoeft niet apart een potje te koken voor jezelf. 20 Dagen Suikervrij is eenvoudig, toegankelijk en gezond! Je verliest snel kilo’s zonder jojo-effect en zonder hongergevoel. 20 Dagen Suikervrij is bovendien geschikt voor mensen met een gluten- of zuivelallergie. Een echte aanrader

Waar kan je 20 Dagen Suikervrij kopen?

20 Dagen Suikervrij kan je kopen via de website www.20dagensuikervrij.nl. Je betaalt slechts € 49,00 en je krijgt onmiddellijk toegang tot het programma. Geen administratieve rompslomp en geen dagen wachten op de pakketdienst.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Beter slapen en overdag meer energie?

  • Laat hormonen je helpen in plaats van tegenwerken
  • Herstel de natuurlijke schommeling in lichaamstemperatuur
  • zet je biologische klok weer gelijk en ervaar het verschil
  • reken af met angst spanning en frustratie

Meer weten? Klik hier

view: XS SM MD LG XL